Esinerts hiç açılman yoksa suni sancı önermem ben sezeryan yaptım ama suni sancı çekip Doğum gerçekleşmeyince sezeryana alınanları bilirim iki Doğum acısını çekiyorlar dediği haftaya kadar bekle açılman yoksa sezeryan iste bence sezeryan o kadar öcü gibi birşey değil tabi en güzeli doğal yolla olan ama bu seni şimdiden kasıyorsa sıkıntı yapma akışına bırak 👋