Kızlar yarın tam 6. Haftam olacak. Geçen hafta kan verdim beta HCG 790 Çıktı. Haftaya doktora gidersen kese görünür dedi. Yarın kadın doğuma gideceğim ama karından mı ultrasonlar bakıyor yoksa vajinal ultrasonmu ? Size nasıl baktılar bilgi verirseniz sevinirim