kubra16_ oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirdik tekrar oğlum olsa tekrar küçükken sünnet ettirirm uyuşukluk geçtikten sonra ilk idrar yaptığında çok şiddetli bir ağlama oldu ilk iki gün sabahları ilk idrarlari yaparknde ağladı ama çok ağlamadı 3. Gün tamamen geçmişti verdikleri ilaçları düzenli kullanın bardak koyun diyenler olacaktır biz hiç koymadık sadece 1 beden bez kullandık