vanilya_kokusu_ Ruh haliniz nasıl kızlar ben 9 a gidecem inşallah bulantı kusma bayılma hissi çarpıntı günde 10 kez isyan etme sonra tövbe etme😂😭 sonra kocamı öldürme isteği önümde öyle bir yemek yiyor ki deliriyorum siz napıyorsunuz kızlar nasıl gidiyor 😵💫🤢🥳🤍
firdevsbl vanilya_kokusu_ 35+3 bizde heycanla bekliyoruz ev temizligi bitti hastane çantası hazır yürüyüşlere başladıkkkkk 🥹🥹💓💓💓
Csrbbkym vanilya_kokusu_ 34. Haftaya giriş, bütün evi temizledim , yemek yaptım, bıraz uzandım dinleniyorum sonra gene kalkıp yapacaklarım var hiç bitmiyor
ipekmom_ vanilya_kokusu_ 27+1 grip+ idrar yolu enfeksiyonu + sinir krizi geçirten koca + 28aylık çocukla hayatta kalmaya çalışıyorum 😂 enfeksiyonum geçsin diye dut çayı yaptım onu içiyorum inşallah kızım uyanmadan içebilirsem ne mutlu bana 😂
Brna-34 vanilya_kokusu_ 26+1den merhabaaa 🥳 bazı günler iyi bazı günler kötü öyle böyle geçiyor zaman 😬
minikmucizemm__ Bazen bana da bi geliiiiyir bi gidiyyyyyyir 25+3 olduk bizde artık doğurmak istiyorum bunaldım valla hele birde kocamda ki rahatlık ohhh heybeden baba oluyolar keyif onların valla🥹🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙄
vanilya_kokusu_ minikmucizemm__ ay zaten onlarda ki o rahatlık delirtiyor insanı 😂valla kocaların bebeğe isim takma yetkisi bile olmaması lazım 😂
minikmucizemm__ vanilya_kokusu_ oram agiriyor diyorum normal hamilesin diyor sancım var diyorum normal hamilesin diyor deli ediyor beni deliiii bazen varya benim de olduresim geliyor ay birde şey demez mi ben olsam bu kadar mizmizlanmazdim tabii böyle bişey imkansız olunca böyle rahat konuşuyorlar 🤣🤣🤣🤨
vanilya_kokusu_ minikmucizemm__ evet benim kocam da bana diyor kimse senin gibi hamile kalmadi 😂 diyorum vala bogacam bu adamı en son
ay_isigix minikmucizemm__ kesin öyledir adet olsalar sancı bile çekemezler hani bazı videolar da adet sancısı veriyorlar ya erkeklere dayanamıyorlar biz her ay yaşıyorduk 😂😂😂erkeklerin beyin yapısı aşırı farklı onlara göre kadınlar hep abartıyor
minikmucizemm__ vanilya_kokusu_ boşver bacım onlar ne bilecek boşuna Allah bize böyle bir lütuf nasip etmiyo baksana bebeğin tekmeleri hareketleri hepsini biz hissediyoruz iyi veya kötü herşeyi biz çekiyoruz onlara nasip olmuyo 🫠🤣🤣
ay_isigix vanilya_kokusu_ ahahahaha sen doğur deseydin gerçekten öyle bişey mümkün olsa da ne çektiğimizi anlasalar keşke 😂😂
vanilya_kokusu_ Csrbbkym Allah yardımcın olsun az kalmış seninki Rabim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 yapacaklar ve ev işi asla bitmez bacım 😂
minikmucizemm__ ay_isigix aynen aynen en basidi ağda gel yalım desen kıyamet ama bize gelince abartiyosunuz oluyo 🤣
vanilya_kokusu_ ay_isigix keşke öyle olsa eşime sabah dedim Allah yanına birakmicak bana muhtaç olacaksın en son😂😂 böyle bir doğum sancısı gibi sanci cekseler ohh ne güzel olur
ay_isigix minikmucizemm__ ben bir kere şey yaptım kolumu alıyordum tüy alma cihazıyla o da baya acıtıyor kocam da yanıma gelmişti bacağına dokundurdum ah dedi ona bile dayanamıyorlar düşün 😂😂😂😂
vanilya_kokusu_ ay_isigix sjsjs bence birkez koltuk altimi ağda ile yaptım eşime dedim hiç hissetmiyorum sana da yapak kabul etti sonra o agdayi ondan kaldırana kadsr iki saat olmuştu kadın gibi bağırıyordu wksks😂😂
vanilya_kokusu_ ipekmom_ bende 2 yaşında kızla uğraş ev işi bir şekilde hayatta kalıyoruz kuru dut çok iyi kulann ben ilk gebeligimde kanımda enfeksiyon çıkmıştı kulandim bir hafta içinde temizlendi bdie bizim ağaçlar var kendim toplayıp kurutuyorime
minikmucizemm__ vanilya_kokusu_ valla ben krizi fırsata çevirenlerdenim mesela tekme atıyor hareket ediyor bebek hıçkırıyor falan bunları ona söylüyorum asla sen hissedemeyeceksin diyorum nispet yapıyorum bu sizin hissedebileceğiniz anlayacağınız bir şey değil size lütfedilmemiş falan diyorum içi yansın 🤣