summmmm ben yaptırmadım. 2 li 3 lüye nedense bi güvenemedim. İmkan varsa fetal dna yaptırılabilir ama o haftalarda benim ikmanım yeterli değildi onu da yaptıramadım. İyi bir yerde iyi.bir hekime detaylı ultrason yaptırdım. Şimdilik her şey yolunda. Ha benim doktorum da beni bu şekilde yönlendirdi. Sizin için en iyisini doktorunuz bilir🩷