36+5 oldum bugün 35 hftadan itibaren suyun az diyo doktor herhangi birseyde yapmıyor. Başka doktora gittim imkan olsa hmen sezaryen alirim dedi. Ertesi gün kendi doktoruma gttim yine birsey yapmadi sakin kaldi. Suyu artması için ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mı? Bu ikinci hamileligim doğum sezaryen olacak