Selam Anneler ve Anne adayları;
İlk doğum hikayemi de 5 sene önce sizlere paylaşmıştım 2.doğum hikayemi de paylaşmak nasip oldu ☺️
Benim 2.sezeryanım planlıydı 8 Ağustos gününe tarih almıştık.8 Ağustos günü sabah 07:00 olmadan hastanedeydik yatışımız yapıldı serum takıldı (sıvı ) tahlil yapıldı.İçimde korku ve endişe vardı.Hemen geldiler önlük verdiler doktor ameliyathaneye hemen giyinin dediler bir heyecan bastı tekerlekli sandalyeye oturdum ve ameliyathanenin yolunu tuttuk.Eşim kapıdaydı.İçeri girdiğimde doktorum beni karşıladı önce batikon sürüldü vücudumun bir kaç yerine sonra anestezi iğnesi için oturtdular C pozisyonu gibi dur dediler ama ben bir türlü pozisyon veremedim doktorum tuttu neyse bir kaç iğne girişinden sonra oldu yatırdılar vücudum karıncalanmaya başladı sondayı taktılar
Önüme bir kaç tane bez örttüler kollarım yan taraftaydı anesteziden kaynaklı mide bulantım oldu hemen ilaç
Verdiler karnım bir anda boşaldı aha dedim kızçem geliyor sonra yukardan gösterdiler ay Allahım dedim nasıl ağlıyor ciyak ciyak hiç susmadı sonra yanağıma koydular öptüm öptüm yumuşacıktı benim hikayem de böyleydi ❤️