Elifselin Yaptırmak istemiyorsanız size nasıl bir öneri verebiliriz ki? Bu kafadaysanız yaptırmayın tabi ki. Biri detaylıyı bekleyin demiş. İkisi aynı şey değil asla değil. Fetal DNA sonucunda olumsuz bir şey çıkarsa aldırıp aldırmamak size kalmış. Ama en azından bilmek, kendinizi buna hazırlamak, sürece adapte olup ön araştırmalar yapmak istemez mi insan? Ben ne 2 li ne 3 lü ne 4 lü tarama yaptırmadım. Sadece Fetal Dna yaptırıp kafam rahat bir şekilde geçirdim hamileliğimi. Çevremdeki her arkadaşım da sorgulamadan yaptırdı. Biraz sizle alakalı bir durum. Doktorunuz ne güzel yönlendirmiş sizi saygı duydum.