Sevimaltnn Sarılık değerimiz ilk 11 daha sonra10 şuandada 8 çıktı ama kaçın altında çağırmıyor doktorlar kaçın altında normal sayılıyor birde ne zaman bitiyor bu sarılık denilen şey moralim bozuldu 😞😞