Kızlar merhaba ben rüyamda doğuma gittiğimi gördüm. Oradaki ebeler bana sezaryen olacaksın dedi bende dedim ki neden sezaryen siz normal doğum yaptırmıyor musunuz neden illa sezaryen dedim. Normalde rüya yorumlarım ama bunu bir türlü yorumlayamadım sizce nedir