Sema1643 benim 11 lere yükselmişti ve şimdi 9.3 çıktı haftaya doğum bir iki ünite de öyle gidiyor 8-7 bandında yaşamak ve bebekle hayata tutunmak ne zor 🤧 kan ilacı içtim ama size de olumsuz çağırmak için değil ama dünyanın bin türlü hali var diye söyleyeyim merdivenden düştüm kafam yarıldı ve çok fazla kan kaybettim orda. Dr bişey olmaz yükselir o demişti ama görünen köy bu 🫣 benim en çok yükselten gynoterdiferon oldu . Onu içmeme rağmen böyle çünkü son ay bebek de kendime kan alıyormuş anneden. düşük kan seviyesi hayatı olumsuz etkileyen bişey depresyona girebilirsiniz, lohusalık da var. Bişey olmaz ya için ilacı kanınız olsun 🤧