Gizemmm111 Selamlar. Öğretmenim, 32. Haftama giriyorum rapor alacağım ve zaten yaz tatiline denk geliyor. Çalışabilir raporu mu almalıyım çalışamaz mı? Bilgisi olan var mı?
Lmnakdnc Gizemmm111 bugün aldım raporu çalışamaz aldım zaten çalışabilir alsak bile yaz tatiline gelen izinler aktarılamıyor maalesef eylülde okul açılınca çalışmayı düşünüyorsan çalışabilir al hocam