mrym32 lütfen yavrunuzu dünyaya ilk geldiği andan itibaren bağ kırduğu kendini güvende hissettiği ilk yerden tiksindirip, korkutarak vazgeçirmeye çalışmayın. Zorlandığınızı anlayabiliyorum, ama onun diğer insanlarla kuracağı bağı dahi etkileyecek bir süreç diyebilirim.
Bir kaç öneride bulunayım , inşallah kolaylıkla hallolsun ❤️.
Bol bol anlatmak.
“Büyüdün “ değil, sen buradan süt içmeyecek kadar büyüdün yavrum. Kötü haber;
Kabul etmeyecek annesi🥲
İyi haber; annesinin kararlı olduğunu, her emmek istediğinde benzer cümleyi kurup “hadi memeye by by yapalım “ gibi eklemelerle istikrarını görünce, birde somutlaştırıp ; “gel seninle memeye by by partisi/ yapalım” diyip berabrr tezgahta yapılan ufak bir pasta ile bu iş bence daha uzun sürsede sağlıklı bir şekilde sonuçlanmış olur uzun vadede annesi.
Ek olarak ben bu süreçte oğlumla genelde dışardaydım🥲 zordu, yorucuydu ama iyiki pedagojik açıdan onun için en iyisini bildiğim şekilde yaptım diyorum.
Kolaylıklar diliyorum 🫂