Ay kızlar ful modada zıbınlar 70 TL’ye düşmüş. İndirim var çok, yenidoğan takımları 200 TL 😂 biz daha 16 haftalığız erken olduğu için alışveriş yapmıyodum normale ama indirimde görünce dayanamadım 0 3 ten 18 aya kadar 10 tane aldım 🙈 haberiniz olsunn