Mstefe özel hastaneye sorduğumda doğum paketlerinin olmadığını söylediler diğer türlü hesaba vurunca da kontroller dışı tahlillerle beraber ciddi miktarda bütçe ayırmak gerekiyor o yüzden devlette devam etmeyi düşünüyorum ama doğumumu özelde yapmak istiyorum son 2 ayım kala tekrar özele geçmek istiyorum ama umarım böyle bir uygulamaları vardır