Visneli1so-s Kizlar bugün acayip bı baş ağrısı çekiyorum nasıl geçer ya normalmidir randevumada daha var ,sabahleyin de alt karın ağrısı adet ağrısına benzer böyle hafif hafif tatlı tatlı çektim baya bu haftalarda normalmidir yasayaniniz varmıdır
QueenBahar_ Visneli1so-s ben 19 haftlaik olucam 19 haftadır çekiyorum doktoruma sordum ürolojiye git dedi bnde gitmedim napacak ki sonucta film çekemez ilaç veremez