Kızlar 13. haftamda önlem amaçlı serklaj oldum. Bugün 16+2 yiz. 3 dakika da bir idrara çıkıyorum vajinamda baskı ve yanma hissediyorum bazen ağrıyor çok korkuyorum zaten panik birisiyim neden olabilir. Eşime söylüyorum herşeyi büyütüyorsun en ufak şeyde hastaneye gitmek istiyorsun diyor ne yapacağımı şaşırdım. Sarı akıntı da geliyor neden olabilir 😢