3 tane hastane çıkışı kış için yetmez canım ben hastanede 5 takım değiştirdim. Kaka oluyor çiş oluyor kusuyorlar sayısı artırabilirsin. Kalın battaniye al mutlaka. Bolca zıbın al. Dışarısı için kundaklar var kalın aşıya falan giderken giydirirsin rahat oluyor kasım doğumlu ilk kızım ben kullandım memnun kaldım