Parinas Ama gaz sancısı çektiğim gece bebeğim gazdan duramadı sizce bu tesadüf mü? Evet bende moleküllerin sütten geçeceği kadar küçük olmadığını duymuştum ama bu yazdığımı da yaşadığım için düşüne düşüne saf oldum artık. Birisi diyor sütünü üşütme birisi diyor bir şey olmaz yangın var diye bağıracağım artık