iremzeyneep Kızlar selaaamm kalp atışını kaçıncı haftada duydunuzz? Biz geçen hafta uygulamaya göre 4+6 da 3466 beta ile keseyi gördük doktorum 2 hafta sonra gel dedi, 1 hafta kaldı çok heyecanlıyım ve sabırsızlanıyorumm.
Deletedmom_297 iremzeyneep canım erken gitme bende 6+2 de gittim duyamadım 2 hafta bekledim ama gel bide bana sor 8+0 da aldım atışı yani acele etme küçükse alamazsın strese girersin
yellowchick iremzeyneep benimde uygulamaya göre 4+6 dün acilde kan verdim betam 1680 çıktı vajinal ultrason ile minik bir kese gözüktü kalp atışı için 7.haftada gel dedi