Sevimaltnn kimyon gaza iyi geliyor mu bilmiyorum yani bana tüket dediler ama ben tüketince hem kendim hem bebeğimde gaz çıkartmak için ekstra çaba oldu yani bebeğim gaz çıkartmak için kıvranıyordu o yüzden kimyon önermiyorum ben. Direkt 3 5 dal kopartıp yiyorum sabah akşam 😃 salata yaparsam içine ekliyorum