Duygupss Merhabalar 3 cm açılmam varmış ama sancılarım 20 ile 50 arası yüksek çıkmadı evdeym hastaneye gitmem gerekir mi tekrar sancılarım sık değil düzensiz ama çok ağrıyor
firdevsbl Duygupss bence bır süre sancilari evinizde geçirin duş alın işiniz varsa yapın gebe yogaları yapın dinleninde, ev daha rahat hastaneden