Semet bunun zayıflık ve kilolukla alakası yok tamamen gebeliğe bağlı ama yüzde yüz vardır diyemem bebek önde diye de yüzde yüz diyemez kimse benim arkadaşım zayıftı onda gebelik şekeri çıkmıştı zamanında mesela ben kilolu hamile kaldım ama bende çıkmadı siz beslenmenize dikkat ederseniz sıkıntı yaşamazsınız meyvelerdende şekeri yüksek olanları az yiyebilirsiniz protein ağırlıklı beslenebilirsiniz karbonhidratı azaltabilirsiniz