Fridae tek çözümü yememek 😅 ben 34. Haftadayım 11 kilo aldım diye doktor kızdı valla ama o kadar umursamıyorum önemli olan bebeğin sağlığı doğum sonrası verilir diye düşünüyorum, benim suyum biraz fazla çıkmıştı o yüzden dikkat et dedi 1 ay hiç kilo almadım mesela 28-32 hafta arasında sonra saldım yine 🙄 needelim hamileyiz canımız çekiyor, senin yapabilceğin şuanda hamurişini bırakmak öncelikle normal ekmekten tam buğdaya geçmen gerek ve günde 2 dilim falan yesen daha iyi olur, ben tatlıya sınır koyamıyorum sadece onuda yiyorum napıyım ama börek en son ne zaman yedim hatırlamıyorum bile 🥲