Arkadaşlar 14 haftalıkiken özel hastanede doktor erkek diye tahmin etti erkeğe benzetim dedi
15 haftalık devket hastanesi kıza benzetim dedi
Bugün yine geldim 15+4
Bı doktor bacağı kapalı bı çıkıntı gördüm erkek olabilir hala tahminim aynı erkeğe benzetiyorum dedi
Diğer doktor da kesin kız dedi
Erkek diyen doktor %90 cinisyet konusunda yanılma yaşamayan doktor
Sizce şuan ne yapmalıyım kafam karıştı sağlıklı olması öncelikli ama insan merak ediyor