Yenidoğan bebeğime sma mama kullanıyorum sabah verdigimde çok fazla sorun olmuyor ama akşam doymadigini düşündüğümde verdiğimde 1-2 kere gaz çıkartıyoruz cok uğraşmadan ama tamamen geçmiyor devam ediyor hıçkırık tutuyor ve ağlıyor farklı bir mamaya mi geçmem gerek yoksa başka bir sebebi mi vardır