eeeeeeeeeee Kizlar adetime 2 gün var ve belirtilerin var test yaptım hayalet bı çizgi belirdi sizce gebelik var mıdır 2 ay önce 7 haftalık düşük yaptım
CeysuG eeeeeeeeeee hayali varsa ve ilk dakikalarda çıktıysa ihtimal tabi ki vardır. Bekleyin bence hem varsa kan değeriniz yükselir öyle kan verirsiniz
140524ba Benimde yumurtlama üzerinden 3 gün geçti ve çok bel ağrım kasık ağrım var adet olacak gibi sizce erken gebelik belirtisi olabilir mi yoksa bu durum normalmi 🥺
eeeeeeeeeee Benimde bel ağrım adet olacak gibi ağrım var goguslerde doluluk hassasiyet var Sizinki bence erken belirti olabilir