seloss20 Kızlar sırasıyla beta hcg değerim 12.08.25 = 490 16.08.25 = 1051 18.08.25 = 1548 Küçük bir kese göründü ama doktor dış gebelik olabilir dedi lütfen yaşayan varsa yardımcı olabilir miii?
yourpariah seloss20 canım kese göründüyse dış gebelik nasıl olacak ki? dış gebelikte kese rahim içinde oluşmuyor ben de geçirdim asla kese görünmedi. senin kese görünmüş başka doktora da sorabilme imkanın varsa sor. ayrıca 2 günde bir %60 artış da sağlıklı kabul ediliyormuş.
Bebegimgeliyor10 seloss20 aynı hastanemi aynı saatmi bunlar çok etkiliyor mesela ben 11 Ağustos saat 11.45 de verdim 547 çıktı çok sevindim 13 ağustosta bu sefer 09.20 de verdim kanı 818 çıktı %49 attı ve ben çok üzüldüm kimyasal olur diye 15 ağustosta birdaha verdim bu sefer yine 11.45 de verdim 1982 çıktı değerim şuan 5+0 oldum perşembe randevum 🙏🏿 kese gorunduyse dış olmaz bence başka doktora daha git
Gzde_defne seloss20 başıma geldi canm doktor banada dış gebelik dedi.ilk değerim 2 katı arttı sonrakiler %60 %70 falan arttı.hatta keseyi de gördük bazı dış gebeliklerde kese gözükür dedi doktor. Şuan çok şükür 12 haftalığım.Umudunu kaybetme 2 gün sonra aynı yer ve saatte tekrar kan ver
seloss20 Bebegimgeliyor10 arada yaklaşık 40 dakika kadar fark var çarşamba günü yeniden çağırdı aynı saatte gideceğimm
Ceku256 seloss20 benim hiç iki kat artmadı şimdi 34 haftadayız 🩷 102-167-305 şeklindeydi. Betası iki kat artıp dış gebelik geçiren vakalar da mevcut moralinizi bozmayın dua edin inşallah güzel sonuçlar alırsınız🩷
ylnydgd seloss20 %60lık artış da yeterli ki saat farkınız da var. Ayrıca kese görünmüş dış gebelik olamaz. Başka bir doktora gitmek daha mantıklı geldi şu an . Sağlıkla ilerlesin inş
Parinas seloss20 ilk kanda 4 günde 4 kat artması gerekirken 1,5 artmış. 2ci de 2 günde 1,5 kat yine normal sayılabilir belki o. Ama kese göründüyse dış gebelik olma ihtimali nasıl olacak onu anlamadım ben
lotusflowers Tarihleri yanlış yazmadıysan ilk iki değer arasında 4 gün var. 2 günde artması gereken değer 4 günde artmış. İlla iki katı olması gerekmiyor benim doktorum %50 kabulümüz demişti ama sanki o kadarda artmamış. %50 desek 14ünde 750 olması gerekiyordu 16sında nerden baksan 1200 falan olmalıydı. Üzmek istemiyorum ama bana pek sağlıklı gelmedi değerler 😓