Huzurlu Kizlar afedersiniz seyimin kemiginde acayip baski hissediyorm otururken bile rahatsz edici boyle bisi yasayan var mi assagida cok baski hissediyrm ve kasiklarimda agri var. Antibiyotik kullaniyorm agri belki enfeksiyondandr die dusundm ama bu baski niye cok ya
Rabia06 Huzurlu antibiyotigi doktorn mu verdi canm enfeksiyon var diye ?? Bebegn muhtemelen kanala yerleşmeye çalişiyo benimde öyleydi o haftalarda
Tontisannecik Huzurlu ben de 3 gündür. Kemiğimde yürürken ağrı hissediyorum otururken sıkıntı yok. Sebebini bilmiyorum 34+5 im
Huzurlu Rabia06 ewet her ay engeksiyon ckiyo idrardan ne yapsam kurtulamadm antibiyotik kullanmak istemiyorum artik ama cocuk icin enfeksiyon daha riskliymis sag salim bi dogsa 😏 siz yaptinz mi dogum
Rabia06 Huzurlu amin inşallah sag selamet dogar canım benim yok benm 2. Hamileligim 37+1 haftalıgız bizdede bişey yok daha ☺️
Deniziiimmm Ben de 35haftalık hamileyim. Aynı durum bende de var. Cuma kontrole gidicem bakalım doktor ne diyecek
Yalinn8 Huzurlu herkesin hamileligi baska oldugu gibi kisininkiler de farkli oluyor iste, neyseki normal bi surec