Zeynep0742 Kızlar 37+3 de geldi minik kızım 🥲 Biraz uzun sancı çektim ama sonunda kavuştuk. Darısı bekleyenlere ☺️
Sansannesi @Zeynep0742 gözünüz aydın ☺sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olmasını temenni ederim☺küvez vs olmadı dimi bende 36 oldum da bi sancılarım felan var korktum
Zeynep0742 Sansannesi yok çok şükür küvez olmadı sadece küçücük 2700 doğdu. Korkmayın bişey olmaz Allah’ın izniyle 🤲 Ben 30 dan beri sancı çekiyordum artık doğsun diye biseyler yapıp durdum😄