39+0 ım doktor kontrolüne gideceğim kızlar ne sartla doguma alırlar yada eve gönderirler mi
Svl123 açılman varsa suni sancı teklif edebilirler
QueenBahar_ nstde sancı cıkıp acılma yoksa