Masal2021 Neler aldınız iki oglandan sonra bir prensesim oluyo bı kaç parça almıştım uzun zaman önce şimdi cinsiyeti kesinleşince arayış içine girdim fikirlerinizi bekliyorum 🥰 16+5 haftaligim
QueenBahar_ Masal2021 ya bişeyd takıldım şuan 16 haftalıksiniz başlıkta Ocak sonu Şubat başı diyorsun nasıl oluyor
2melekannesi_ Masal2021 benim şubat başı görünüyor ama ilk kızım da ocaktı genelde uzun kollu zıbın almıştım dışına da tulum giydiriyordum tek parça hem kolay oluyor hem sıcak tutuyor
Masal2021 QueenBahar_ canim benim doğumlar 42 haftayı buluyor onlar erkekti ama bu kız takvimde 28 Ocak görünüyor ama tahminim Şubat’ın ilk haftası gelecek
Masal2021 2melekannesi_ doğru zaten hava soğuk battaniye örtülü olacak 3. ayindan sonra 3.6 aylık almadım 6.9 aylık aldım bı kaç parca
2melekannesi_ Masal2021 bebeğin kalıbıyla da alakalı doğumdan sonra almak daha mantıklı bazısı iri bebek oluyor kıyafetler çabuk küçülüyor 🤭
mavikalpvemavikalp Masal2021 benim bi oğlum vardı şimdi bi tane daha olacak 🥰 3 parça hastane çıkışı aldım sadece diğerlerini abisinden giyer artık😅
Masal2021 mavikalpvemavikalp bu konuda sansliniz bende hep abisinden giydirmistim bu prenses olunca alışveriş şart 🥰
aylin_a Masal2021 14+2 ikinci oğlum olacak daha bir şey almadım. Detaylıya kadar beklerim sonra başlarım . Ama ilk oğlumdan çok kiyafet kaldı daha çok bez mendil emzik bu tarz şeylerden almayı düşünüyorum.
Masal2021 aylin_a bende küçük oğluma hep abisinden giydirdim ama şuan kız ve ne alacağımı bilmiyorum 😂