Gencbirannis Merhaba kızlar evde hergün karınca temizliyorum bu sefer dün aldıgımız köy ekmeğine komple karınca bulaşmış ekmek ufalama gibi olmuş ben yiyemem zaten öğürmekten :( neden bu kadar gelir öldürsek ilaçlasak falan olmaz dimi gitmiyorlar da