Kızlar merhaba geçtiğimiz perşembe test yaptım çift çizgi çıktı cuma sabahı kan verdim bu gün sonucu aldım 1122 çıktı değer son adet tarihim ise 9 Temmuz doktor kafamı bulandırdı. Kaç gün geçti dedi 10 gün kadar dedim ama yanlış söylemiş olabilir miyim pek anlamadım kafam karıştı iyice..