Devlet hastanesi takipli olanlar veya doğum yapanlar bebeğin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz? Çevremden hep devlet hastanesi 18-20 haftaya kadar cinsiyet söylemiyor diye duydum. Şuan 13 haftalığım ama muayeneye gittiğimde 15 haftalık olcak cinsiyeti öğrenebilir miyim acaba