Csrbbkym bugün tam 34.haftalık olduk bizde, birkaç gündür kasılmalarım arttı ve biraz sancım var bebişin hareketleri normal ama karnımda toplanmaları da baya sıklaştı kontrolümüz haftaya. Gelmek için çok sabırsızlanıyor sanırım. Sağlıkla alalım hepimiz bebişlerimizi kucağımıza 🌸