Pandapella Ayse0299 doktorum 32. Hafta dedi ama ben biraz erken girmek zorunda kaldım sağlık problemleri yüzünden 🥹 doğal akışında gidiyorsa sıkıntısız 32. Haftada alırlar heralde 🌸
Pandapella Annekuzusu123 zaman hiç geçmiyor ya malesef son zamanlarda hiç geçmiyor şekerin yoksa bol bol meyve ye canım Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🐣
bilgemomy Pandapella aa anladım , açlık şekerin nasıl canım benim de dondurmadan oynadı yemiyorum tamamen bıraktım :///
Pandapella bilgemomy açlık şekerinde sıkıntı yok da benim tokluk 1. Saat sıkıntı oluyor dondurma yiyebiliyorum yukseltmiyor ama bende beyaz ekmek direkt tavan yaptırıyor nasıl oluyorsa çok değişik 🥹😂
bilgemomy deryakrgz terslik bizim muayene ücretleri de arttı 2 bin oldu 1750 tl ydi 😂 şimdi 2 hafta da bir çağırıyor bende sordum bana da dediler bi ücretli bi ücretsiz denk getireceğiz bakalım 😬😬 dediğiniz gibi tedbirli olmak lazım
bilgemomy Pandapella beyaz ekmek yapar yaa kilo da yapıyor gereksiz şekilde hamilelikte ben hamileliğin başında tam buğdaya başladım kilo da sabit kaldı şeker de oynamadı pek tavsiye ederim rahat doğum olur inşallah hepimiz icin
Pandapella bilgemomy bende mecbur şeker yüksek çıkınca geçmek zorunda kaldım beyaz ekmeği de çok severim ya çıtır çıtır olcak birde off canım çekti ya 😅😂
Cerokk Pandapella biz de 30. Hafta 1730gr 40cm iz çok mu yaa. Bide doktor 155 den kısayım diye normal doğuma uygun olmayabilirsin daha erken bunu söylemek için ama kendini şartlama dedi
Pandapella Cerokk artık orası Allah in taktiri ya kime nasıl doğum nasip ettiyse sağlıklı olsunlar da inşallah bakalım umarım sağlıkla kucağıniza alırsınız minnosu 🐣