Selam kızlar şubat ayında bebeğimin kalp atışı durduğu için çok üzülerek kürtaj olmak zorunda kaldım bu süreçte çok zor toparladım kendimi. Bugün gebelik testim pozitif çıktı ama bir belirtil yoktu regl ilk günü sadece regl ağrısı vardı ve kesin regl olucam diyordum içime doğdu ve pozitif gördüm çok korkuyorum yine aynı şeyi yaşar mıyım diye bu durumu yaşayan var mı?