Slm kızlar 18 haftalık gebeyım saçlarımda oldukça beyazlar belırgınleşmeye başladı bu durum rahatsız edıyor hele saçlar siyah olunca beyazlar ambiyane tabirle kabak gibi ortada 2 sualim olcak 1.ncisi sizce boyatmalımıyım yani risk faktörü var mi 2. Nci sorum ise risk faktörü yoksa önerebılecıniz boya varsa boya adı ama tamamıyle bıtkısel olmak koşuluyla şimdiden tşkler 🙏😘