262634nur Bugün ikinci bebegıme kavuşmaya gidiyorum ogleden sonra 2 de sezeryana alacaklar 38 hafta 5 günlük. Kılosu düşük geriden çıkıyor hep. dua edın sağ salım kavuşayım kucağım dolu olsun çok duygusalım.. İsmim Nur ismen dua bekliyorum sizlerden 🤲🏻 ❤️
Leyli44 262634nur Rabbım sağlıklıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥹çok heyecanlandım sizin adınıza 🫶🏻Rabbım kolaylık versin inşallah
Nilay01- 262634nur sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah sizin için de hayırlı sağlıklı bir doğum olsun güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰❤️
Brna-34 262634nur Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin mis kokulu yavrunuza kavuşun inşallah 🙏🏼 dualarımız sizinle 🌺
Sedaaltintas41 262634nur sag salim kucağınıza alirsiniz insallah 🥰 bende 39 hafta 5 günlük acilma yok sancı yok ama Suni sanciyla dogurtmak istiyorlar kabul etmiyorum
Nursemom90 Saati öğleden sonraya verdiklerinde hastaneye geç mi çağırıyorlar? Yoksa sabahtan yatış mı oluyor? Onu merak ediyordum
262634nur Nursemom90 11.40 gibi burada olun dedıler sabah 6 da yeme ıcme işlemini kesıyorsun dedıler 8 saat açlık gerekıyormus
262634nur Sedaaltintas41 amin sağolun 🌺 sizde sağlıkla kavuşun ınsallah kendı sancınızla daha kolay olur bekleyın 41 e kadar yolu var 😇
Sedaaltintas41 262634nur protein kaçağı var gebelik zehirlenmesi riski var bu yüzden erken yapmak istiyorlar bende Suni sancı kabul etmiyorum madem risk var neden sezeryan yapmıyor