Kikiriki neden çekiniyorsun strese sokma kendini , benim doktorumda erken doğumda sezeryanı da teklif etmişti resmiyette ötürü ama normel tavsiye etmişti ve makat gelişti.
Doktorun senin için iyi olmasa normel doğumu demezdi , zaten sürece göre gidişat da belli olur çok yoruldun birde sezeryan toparlanma süreci daha farklı güzel bir doğum olsun inşallah bebişin ve senin için riskli bir durum olsa bekletmeden sezeryana alırlardı normeli düşün derin toparlanıp hemencik evinize gelin inşallah 💖