Benim 2 aydır su sızıntım var belki hatırlayanlar vardır çok şükür bugünlere geldik bugün hoca cumartesi suni sancı veririz doğum ne zaman başlarsa o zaman doğururusjn dedi şimdiye kadar sezeryan sanıyordum sorun şu ki haftası küçük normal doğum riskli değil mi gerçekten çok korkuyorum ona göre taburcu olması düşünüyorum burdan lütfen akıl verin