Kızlar normal doğumdan sonra muayneye giden oldu mu. Karından unturasonla mı bakılıyor yoksa alttan mı.
Psikolojimi toplayamadım hala zorlu bir doğumdu. Cesaretimi toplayıp gitmek istiyorum bi rahim toparlanmış mı diye.
Alttan baktırmak istemiyorum 😟