mahpery 1Ogretmen_anne teşekkür ederim inşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız sağlıkla büyür kucagınıza alırsınız ınsallah 💛
pimpirikliana 1Ogretmen_anne ne yaptınız tekrar test yaptınız mı acaba ? Ben bugünde test yaptım yine negatif. Regl günüm bugün.
1Ogretmen_anne pimpirikliana Benimde 4 gün var reglime ben de bugün yaptım çok hafif ikinci bı çizgi çıktı ama iki üç gün sonra tekrarlarim artık
pimpirikliana 1Ogretmen_anne yaa sizin adınıza çok sevindim inşallah hamilesinizdir 🙏bende öğretmenim bu ay ilk defa denemeye başladım hamilelik için bir iki ay ara verip tekrar başlarım inşallah 🫠doğum sonrası dönemin yaz tatiline denk gelmesini istemem 🤭
1Ogretmen_anne pimpirikliana İnşallah bakalım. Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin🙏🏻 Branşiniz nedir bu arada 😊