Kişiden kişiye değişirmiş bu, benim 18. Haftamdan beri geliyor sürekli değil tabi ara ara. Hatta en başta anlamadım bir şey döküldü felan sanmıştım😂 son iki üç haftadır geldiğinde o kadar çok geliyor ki erken doğururum diye korkuyorum neredeyse göğsümü kaplayacak kadar geniş alandı.
İkiz olmasının etkisi de olabilir🤷🏻♀️ama gelecek diye şart yokmuş bende Chatgbt ye sormuştum erken doğum riski mi diye.. kişiden kişiye hormondan hormona göre değişen durum demişti. Bazısında hiç gelmez bazısında çok gelir demişti.
Bu arada sıkmayın iyi değil..