Mavininbiri 1oglanannesi Çizgi uzaktan da bakınca görünüyor, bir kan vererek içinizi rahatlatın isterseniz. Hayırlısı ile var inşAllah🌸 gecikmeniz var mı
Pnrmrm87 1oglanannesi Benim bildiğim kadarıyla ilk 5 dk içinde koyulaşırsa pozitif oluyor. Sonradan koyulaşmasının bir anlamı olmuyor. İkinci testinizde de göremedim
GULLMOMMY 1oglanannesi ay cnm bence bende bu hamileliğin böyle öğrenmiştim beta 25 çıktı inşallah vardır çok sevindim cnm
duyguebuhan Benimde böyle çıktı gün geçtikçe yaptıklarım netleşti kan testimde pozitif olduğunu öğrendim 🤭 reglim gecikmişti ama benim şuan 7+2 yim
1oglanannesi Pnrmrm87 pozitiv ikincide ben gordum ve gorduyum git gide koyulasdi kurudukca yani benim ilk oglumdada ayni boyle ogrenmisdim tesekkur ederim 😘