Gzdenr34 çok şükür benim öyle birşey olmadı daha nişanlıyken böbrekte 1 mm taş vardı 29+3 de öğrendik büyüme olduğunu. 31+0 da kontrol ettirdik bu kadar büyüme herkeste olabilir zaten çok çok abartı birşey olsa sen dayanamazsın sen dayanamazsan bizi de durdurmazsın dedi doktorum ama o süre zarfında çok su tükettim hatta doktorum mümkün olduğunca ağırlığı sağa verme uyurkende sağa yatma demişti.