Sevimaltnn Bebeğimi bugün dışarı çıkarmıştım hava almak için 9 günlük akşamına uyumuyordı ne yapsam Çok çaresiz hissediyorum gazı desen yok karnı tok altı temiz kucakta susuyor gözleri kapalı ama 5 dakika sonra yine açıyor gözlerini derdi ne anlamıyorum 😔😔
Deletedmom_8793 Sevimaltnn sakin ol anneciği biraz masaj yap oku onu sevgiden bile nazar değer bebişlere kendine de bir çay yap sakinleştirsin seni bebişin de sakinleşecek inşallah
Deletedmom_8793 Sevimaltnn nazar deveyi kazana insanı mezara koyar allah korusun o yüzden bol bolll kalem süresi felak nas ayet’el kürsi aç evde yüksek sesle duvarlar bile dinlesin derdi annanemm
Badella Kız daha 9 günlükmüş sling tarzı bir şeyin varsa bağla kendine öyle uyut senden ayrıldığı içim uyumuyo bence senin kokunu istiyo kalp atışını arıyo 9 ay boyunca karnında o sesle büyüdü alışması zaman alıyomuş
Nursemom90 Kızı daha çok korkutmayın yahu nazar mazar daha yenidoğmuş minnacık şey adapte olmaya çalışıyor. Yarım kundak dene bence canım kendini güvende hisseder sakinleşir
Sevimaltnn Nursemom90 ay sorma valla bi yandan doğru nazarın o denli etkili olduğunu biliyorum ama birisi söyleyince bir korkmadım değil kundağı denicem umarım işe yarar
Nursemom90 Sevimaltnn sen yorumlara takılma canım duaları oku gerisini çok düşünme durduk yere panik atak olursun. Yenidoğan bi bebekten en fazla ne bekleyebiliriz tabiki onunda zamana ihtiyacı var gazı olur birşeyi olur minikte olsa sonuçta insan 🤭
Sanane25 Sevimaltnn canim biri falan kucağına aldıysa yada sen bile belki yanlış almisimdir gerregi battı derler bı büyüğünden falan. Yardım al gerregi için belki odur belki gerçekten nazardir ama kendini darlama 40 gün cikmiycam etmiycem diye sne bilirsin ama büyüdükçe dışarı çıkmam zor oluyr zaten bebislerle
mini575_ Anne ve bebek zorunlu olmadığı sürece Dr, aşı, vs Kırk gün dışarı çıkmamalı ! Kırk gün Anne ve bebeğin enerjisi düşüktür. bebeğinize şifalar diliyorum….