penbe_karisi Yemin ederim bana biseyler olmuş kızlar asla asla saatlerce uyuyamıyorum normalde 6 da uyanirdim level atladım galiba tam 4 bucuktu uyandım kafayı yicem yaaa bı insan nedennnn bu saate uyanirrrrr 11+3
Annekuzusu123 penbe_karisi kızz sen o haftalarda uyuyamıyorsan biz ne yapalım 32+4😂🤷🏻♀️köprüden önceki son düzlük Allah izin verirse sezeryan benimki 41 günümüz var günler milim milim ilerliyor resmen
Hande123- penbe_karisi ilerde her 2 saatte 1 uyanamız gerektiğini düşünürsek şimdiden vücut kendini hazırlıyor😊
Silaaaamom2025 penbe_karisi ben sizin haftalarda iken prilam sayesinde sanırım deli gibi uyurdum şimdi 29.haftadayim ben de 25den beridir uyuyamıyorum bulantı yanma kramplar derken sonra uykum kaçıyor 6 ya kadar telefon 8 gibi tekrar uyursam ne ala 🥴
penbe_karisi Nursemom90 keskeee uyusamm uyuyamiyorumn 😭😭bugün çok erken uyandimmn ve akşama kadar aslaaa uyuysmiyorum
penbe_karisi Annekuzusu123 sağlıkla gelsinn bende ilk gebeliğimde ful uyuyrdm ama bunda çok farklı 1 2 saat uyusam hemen dipçik gibi uyanıyorum 🥲🥲🥲
Nursemom90 penbe_karisi valla 35. Haftaya başladım artk acımayan ağrımayan yerim kalmadı yatamıyorum nefes alamıyorum kramplar falan. İlk dört ay güzel uyudum sonra uyku bir gitti bir daha da gelmedi şu saatte uyumaya çalışıyorum olmuyor
penbe_karisi Nursemom90 🥲🥲🥲çok az kalmış sizin maşallah sağlıkla gelsinnn bebiş 💞💞uykusuzluk çok kötü yaaaa
penbe_karisi Herseydenbiktim 🥲🥲🥲🥲yaaa niye böyle oluyorrrr yaaa ilk gebeliğimde son haftalarda böyle olurdu ama bu çok tuhaff
Herseydenbiktim penbe_karisi Bilinçaltına yerleşmiş canim ondan olabilir, benim son haftalarim hadi 2 3 neyse hep 4te uyanıyorum benimki de öyledir muhtemelen
Meral_63 Silaaaamom2025 bende diyorum uykum niye var primal yüzünden miş yeni öğrendim vala ne kadar uyusam uyim iyi uyamiyorum 😒 20 haftalık oldum HAYLA da kullanıyorum ☹️