hzl768_ Merhaba kızlar bende pcos var bu ay günüm geçti yine her zmn olduğu gibi 7 gün geçtikten sonra lekelenmem oldu 2 gün ondan sorna olmadi bu yerleşme kanaması olabilir mi
Canankp hzl768_ olabilir benim de geçen hafta 2 gün lekelenmem oldu sonra kan tahlili yaptırdım gebeyim
bluemom24 hzl768_ hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Rabbim nasip eder en kısa zamanda ama bana var gibi geldi bende çok fazla regl ağrısı çekmiştim 🥹
hzl768_ bluemom24 amin inşallah 5 yıldır çekiyorum bu hasreti rabbim tüm isteyenlere nasip etsin bizlerede inşallah